Acasa| Cursuri şi Workshopuri| Bucureşti| Paul Olteanu a vorbit despre Personal Branding în cadrul proiectului “Job description-urile s-au schimbat! FDSC ţi le prezintă pe cele actuale”

Paul Olteanu a vorbit despre Personal Branding în cadrul proiectului “Job description-urile s-au schimbat! FDSC ţi le prezintă pe cele actuale”

 

   Proiectul cu acelaşi nume a demarat în perioada 22-23 octombrie 2011, prin intermediul  cursului de formare Personal Branding. Acesta a avut loc în mansarda Cărtureşti , iar  trainer a fost  Paul Olteanu, specialist și consultant freelance în marketing personal și public speaking. Proiectul se adresează tinerilor studenţi şi absolvenţi, care au nevoie de consiliere în identificarea parcursului professional. 

               Pentru că job description-urile au suferit schimbări în ultimii ani şi pentru că se resimte o nevoie acută de formare a tinerilor înainte de primul job, Paul Olteanu le-a oferit participanţilor indicii pentru dezvoltarea unei  cariere de succes. 

                « Tinerii au nevoie de modele, în special de modele tinere, pentru că ei sunt dovada vie că poţi izbuti în viaţă încă din anii tinereţii. Mă bucur că am avut şansa de a participa la cursul « Personal Branding » cu Paul Olteanu. Pentru mine, participarea a avut un impact pozitiv şi mi-ar plăcea ca toţi studenţii şi tinerii să asiste măcar o dată la 6 luni la astfel de evenimente. Nici nu-şi pot imagina ce mare este câştigul! Felicitări organizatorilor pentru efortul depus!” a spus Cristina-Maria Stanciu, participantă la curs. 

               Pe parcursul celor două zile de curs, 13 studenţi din cadrul Universităţii din Bucureşti, Univeristăţii Politehnică, Academiei de Studii Economice şi  SNSPA au aflat de la Paul Olteanu care sunt paşii construirii unui brand personal, cum să identifice publicul ţintă şi cum să comunice brandul personal. 

               “Să particip la un curs de Branding Personal a însemnat să aflu cum să-mi fac loc în mintea oamenilor, să ştiu cum să le atrag atenţia să vorbească despre mine şi să-mi recunoască reuşitele. Dar pentru toate astea trebuie să creez , să iniţiez lucruri, să vin cu noutăţi care să-i uimească sau să-i şocheze plăcut, ca o răsplată în avans pentru ceea ce oamenii vor crede despre mine. Despre mine ca brand. Dar cel mai mult a contat că am cunoscut oameni. În rest, totul este un experiment.” Marinela Oprea, participantă la cursul Personal Branding. 

 Partenerii proiectului au oferit un număr de  50 de internship-uri şi 100 de premii participanţilor la cursurile de formare. Săptămâna următoare participanţii la acest curs vor afla unde îşi vor derula activitatea de internship. 

Dorinţa organizatorilor este ca,  prin intermediul cursurilor adresate tinerilor, aceştia să primească un sprijin real şi informaţii care să-i ajute în identificarea celui mai ptrivit traseu profesional pentru fiecare. Trainerul, Paul Olteanu, a fost o alegere firească, ţinând cont de activitatea sa bogată, atât în mediul ONG, cât şi mediul privat şi mai ales de activitatea de voluntariat. Următorul curs susţinut de Paul se va desfăşura pe 25 – 26 noiembrie. Înscrierile se pot face online, la adresa de mai jos:

http://www.esurveyspro.com/Survey.aspx?id=ec5c34ae-16fc-46d6-86bb-243b5508d90a

 

Programul complet al cursurilor din cadrul proiectului derulat de FDSC poate fi accesat la

http://www.fdsc.ro/pagini/cursuri-pentru-studenti-si-tineri-absolv.php

Partener Principal: Orange România

Parteneri: ANPCDEFP, Avon, British Council, Cartea Românească, Cărtureşti, Cicloteque, Club Liderii Mileniului Trei, Direcţia Afaceri Europene, Danone, Festivalul Internaţional de Literatură Bucureşti, FOND, Fundaţia Cărtureşti, GolinHarris, GRASP, HR Club, Institutul Cultural Român, Institutul European, Învingem autismul, Asociaţia MaiMultVerde Polirom, RATB, SmartBranding, StartUB, Teatrul Naţional de Operetă Ion Dacian, Universitatea Româno-Americană, Young Professionals Club.

Parteneri media:

amelie.ro, bestresource.ro, blogunteer.ro, calendarevenimente.ro, cariereonline.ro, centruldepresa.ro, evenimentestudentesti.ro, gofreestudent.blogspot.com; lumebuna.ro, metropotam.ro, stiriong.ro, studenţii.net, studentul.info, studnews.ro,  vinsieu.ro.

Susţinători:

AEGEE, ASAA, ASAGRI, ASCIG, ASF, ASJC, BEST, BOS, BYPTEAM, CTR, EESTEC, OCSE, PHILOS, PRIME ROMÂNIA, SSMB, VIP.

Despre Fundaţia pentru Dezvoltarea Societăţii Civile

                Fundaţia pentru Dezvoltarea Societăţii Civile ( FDSC) este o organizaţie neguvernamentală, independentă, înfiinţată ca persoană juridică fără scop lucrativ în anul 1994, la iniţiativa Comisiei Europene.  Incă de la înfiinţare FDSC a demarat activităţi de informare şi promovare a sectorului neguvernamental din România. Prin cei aproape 15 ani de experienţă, Fundaţia pentru Dezvoltarea Societăţii Civile, reprezintă unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de instruire în sectorul nonguvernamental din România şi calitatea serviciilor de instruire este demonstrată de către cei peste 10.000 participanţi din toată ţara, care au beneficiat de mai mult de 800 de cursuri organizate. 

 

Articol trimis de Andreea Toroiman 

 

  • email Trimite prin email unui prieten
  • print Versiune pentru tiparire
image

Tag-uri
Evalueaza acest articol
0